martes, 24 de abril de 2012

Medios Públicos (Castellano/Galego)


¿Hacen falta los medios de comunicación en gallego? Falta no hacen. Quiero decir, si mañana nos quitan la RTVG seguiríamos viviendo ¿no? No hacen falta. Como tampoco hace falta la música, ni las fiestas, ni la literatura. En realidad, podemos prescindir de la literatura, total, mientras haya comida, ¿no? Mientras se mantengan las fiestas gastronómicas. Esos sitios que donde nadie paga, ni hay control sanitario. Pero reciben fondos públicos.
En realidad, podemos prescindir de tantas cosas, ¿no? Podemos prescindir del idioma. Podemos prescindir de educar a nuestros hijos. ¡Qué más da! A monte, ¿no? Qué más da, si además no hay hijos, pero el dinero se les da a los antiabortistas. Que generan muchos puestos de trabajo, ¿no?
Podemos prescindir de tantas cosas… Pero a lo mejor no queremos. A lo mejor no queremos prescindir de lo que es nuestro. A lo mejor no queremos prescindir de lo que aprendemos de nuestros padres. A lo mejor no nos presta, dejar de gastar en cultura. Ni en lengua, ni en reivindicar lo nuestro. Ni mirar nuestras noticias. Sabemos muy bien lo que pasa en Madrid, pero muy poco lo que pasa en Caldas de Reis
Se puede prescindir de todo eso. Y de más cosas.
Pero a mí no me apetece. Yo por lo menos no quiero. No sé vosotros.




Fan falta os medios de comunicación galegos? Falta non fan. Quero disir, se mañán quitasen a RTVG seguiríamos viviendo non?  Non fan falta. Como tampouco fan falta a música, nin as festas, nin a literatura. En realidade, podemos prescindir da literatura non?, total, mentras haxa comida, non? Mentras se manteñan as festas gastronómicas. Eses sitios onde ninguén paga seguro, nin hai control sanitario. Pero teñen fondos públicos.
En realidade, podemos pressindir de tantas cousas, non? Podemos pressindir do idioma. Podemos pressindir de educar os nosos fillos. Que máis ten! A monte, non? Que máis ten, se total non hai fillos, pero os cartos dáiselles ós antiabortistas. Que xeran moitos postos de traballo, non?
Podemos pressindir de tantas cousas… Pero a ó mellor non queremos. Ó mellor non queremos pressindir do que é noso. Ó mellor no queremos prescindir do que aprendemos dos nosos pais. Ó mellor non nos presta, deixar de gastar en cultura. Nin en lingua, nin en reivindicar ó noso. Nin mirar as nosas noticias. Saberemos moi ben o que pasa en Madrid, pero moi pouco do que pasa en Caldas de Reis.
Bueno, se pode pressindir de todo iso. E incluso de máis cousas.
Pero a min non me apetece. A min polo menos non me apetece. No sei a vos.

1 comentario:

Angkor Vat.

Angkor Vat.
Mi sopa primitiva.